Mi az úgynevezett kerékpározás?

time lapse photography of three men riding bicycles on roadA kerékpáros sportok versenytársak a kerékpáron. Ezek általában osztva közúti versenyek és a pálya versenyek. Ezenkívül az évek során más technikákat is hozzáadtak, mint például a cyclo-cross, a salsport (cyclo-ball és imaginatív kerékpározás), a hegyi kerékpározás és a BMX. Az első kerékpáros verseny. A kerékpározás majdnem olyan régóta létezik, mint maga a kerékpározás. Francia források szerint az első szervezett kerékpárverseny 1868-ban történt a párizsi Parc de Saint-Cloud-ban, 1200 m távolságban a park kerti ösvényei körül. Az angol James Moore nyerte a versenyt. Az, hogy valóban ez volt-e a történelem legelső kerékpárversenye, bizonyosan bizonytalan, de tény, hogy ettől kezdve Franciaországban és a világ többi részén megjelentek a kerékpáros versenyzők beszámolói.

Az első dán kerékpáros verseny. Úgy gondolják, hogy a legelső Dán kerékpáros versenyzőket 1869-ben tartották a koppenhágai „Alhambra” szórakoztató létesítmény koordinátoraként. A győztes nevét nem értik; a pillanatok szellemében csak azt határozták meg, hogy a versenyt V. velocipede szállító nyerte. Az első években a kerékpározásnak többek között sajátos arisztokratikus érintése volt.a. a kerékpárok magas aránya validálta, de hamarosan kiemelkedővé vált. Dánia legkorábbi kerékpáros klubjai közül az 1894-ben alapított Arbejdernes Bicykle Club a munkásosztályban gyökerezett, és a későbbi Oktatási és tanulási Prédikátort, Frederik H. J. Borgbjerget kapta első elnökként. A kerékpározás története és társasága. Az első Globe Szövetség 1892-ben indult Nemzetközi Kerékpáros szervezet néven, Dániát pedig a kezdetektől fogva bevonták. 1900-ban egy francia irányultságú intrika, a Union Cycliste Internationale (UCI), megalapították. Néhány hónap múlva Dánia csatlakozott a nye union-hoz, amely hamarosan a domináns lett, és az egyetlen globális kerékpáros vállalat.

Kezdők és szakemberek

time-lapse photo of man bikingBár a kerékpározás a get go volt különbség a kezdők és a szakemberek, a két csoport mindig rendezett pontosan ugyanazon a helyen. 1965-ben azonban a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nyomására megalakultak az amatőr kerékpározás és a szakértői kerékpározás alszervezetei az UCI alatt. 1994-ben azonban az alszervezeteket megszüntették, és azóta hivatalosan is megszűnt a különbség a kezdők és a szakemberek között. Az atlantai olimpiai játékokon 1996 – ban először versenyeztek a kerékpáros technikák szakembereinek részvételével. Dán kerékpáros szervezetek. A dániai első kerékpáros klubot, A Dansk Bike Clubot, a DBC-t 1881-ben hozták létre, a klub pedig 1888-ban integrálta az Ordrupi kerékpárutat, amely 2000-ig létezett. 1895-ben megalakult a dán kerékpáros Unió, de 1899-ig a DBC volt a dán kerékpározás világméretű képviselője.

1899-ben a dán kerékpáros Uniót felváltotta a dán kerékpáros klubok Szövetsége, majd a DBC átadta a nemzetközi képviseletet ennek az Uniónak, amely ennek ellenére 1907-ben felbomlott, majd a DBC ismét átvette az irányítást. Ugyanebben az évben megalakult a dán Kerékpáros Szövetség a közúti sportokért a bl-vel.a. DBC tagként, de a DBC körülbelül 1946-ban megtartotta a globális képviseletet. 1946-ban megalakult a jelenlegi Dán kerékpáros Unió, a DCU, szakszervezetekkel a dán kerékpáros Unió számára. atlétikai és közúti sporttevékenységek. Az alsó szakszervezeteket 1969 – től megszüntették, és a pálya és a közúti versenyzők közötti szakadék lassan sokkal kevésbé látható. 1963-ban az úttest szakszervezet közvetlenül a dán Sportszövetség, 1964-ben pedig a pálya szakszervezet betartotta annak biztosítását, hogy az összes dán kerékpározás egyesüljön a DIF alatt. Amikor a DIF-ben történő felvétel ilyen meglehetősen későn jött, bl-ből származott.a. a kerékpározás szakmai kapcsolatai, amelyek abban az időben nem voltak jól kidolgozva a DIF-ben, azzal az igazsággal együtt, hogy az 1960-as évekig Dániában a kerékpározást főként a kerékpáros pályákon, elsősorban Ordrupbanenen megrendezett totalisator játékokból származó bevételek finanszírozták. DCU ténylegesen adott, hogy 1992 osztották jobbra 2 területek: Zéland és Jütland / Funen kb. 30 000 résztvevő vezette kb. 300 szervezet. Ezek közül kb. 85% fiúk. Egyes klubok csak edzéskerékpározást gyakorolnak, mások pedig csak hegyi kerékpározást. Dán kerékpárutak. Három klub van Atlétika, ezek a DBC (Ballerup Super Sector), a biking Odense (Odensebanen) és az Aarhus Cykle Klub (Adaptrhusbanen). A Ballerup Super Arena egy állandó fedett, 250 méter hosszú fa pálya, míg az Aarhusi pálya egy külső 333,3 méter hosszú betonpálya. Odensebanen kezdetben egy külső pálya volt, de a 2013-2014-es években felújították és lefedték. 2015-ben a pálya Thorvald Ellegaard Arena néven folytatódott (Thorvald Ellegaard kerékpárosról nevezték el). Az aréna fa pályája 250 méter hosszú.

Az első kerékpáros bajnokság

man driving the bicycle1893-ban Chicagóban tartották az első földgömb bajnokságot. A pályaversenyeket csak férfi kezdőknek rendezték. 1895-től a globe champion for professionals is megrendezésre került, 1958-ban pedig a nők először kerültek be a világbajnokság programjába. Bár úttest kerékpározás már ismert, és előnyös, mert az 1900-as év előtt, rendkívül, globe road championships vezették be először 1921-től a kezdők és 1927-től a szakértők. A kezdeti Dán pályabajnokokat 1889-ben tartották Ordrupbanenben, míg a kezdeti Dán közúti kerékpáros bajnokokat 1897-ben nyerték meg. Pálya kerékpározás a pálya sport volt a főműsoridőben időtartama kb 1. A második világháború, amelyben fellebbezése meghaladta a hátsó útét. 2 után. Dániában, akárcsak a világ többi részén, a szabadtéri pályasportok iránti szenvedély folyamatosan csökkent, míg a téli pályaversenyek, különösen a Hatnapos versenyek kamatlába többnyire könyörtelen maradt. Évekig Dánia volt az egyetlen nemzet a világon, ahol totalisator videojátékok voltak a pálya kerékpározásáról. Keirin.2 után.

A második világháború alatt a japánok lemásolták a dán totalizátor rendszert, és továbbfejlesztették annak biztosítására, hogy ma olyan dimenziói legyenek, amelyek európai mércével szinte elképzelhetetlenek. A japán rendszert keirinnek hívják, és egy nagyon különleges fajfajta, amelyet csak a totalisator videojátékok céljára fejlesztettek ki. Az önkontrollt a világbajnokság önkontroll 1980-ban, azonban totalizátor játékok nélkül. A kamatláb és az átfordulás következetes csökkenése után az 1980-as években eltörölték a dán bíróságok totalisator játékát. Globe bögre tudományágak. A pályán, a világbajnokság tudományágak a fiúk sprint (2 -, 3-vagy 4-férfi öltönyök rövid távon, 800-1000 m), 1000 m azonnal, 4 km keresés verseny (személy és 4-man csoportok), 40 km tényezők verseny, olimpiai csapat sprint (3-man csoport, minden motoros csinál egy kört a pályán), keirin, 15 km scratch verseny és 50 km páros verseny. A női Globe bögre önkontrollja: sprint, 3 km egyéni üldözés, 500 m időben, keirin, 7,5 km kaparós sorsolás és 25 km pontverseny. Korábban a tandem versenyek és a férfiak elektromos motorjainak aránya szintén szerepelt a Globe Cup programban, de 1994 után eltávolították őket alulról. Ennek ellenére a Motorpace továbbra is létezik Európa-bajnokság önkontrolljaként. Különböző más fajok. Különböző más előnyös típusú dolgozik a pályán bl.a. szétválasztása versenyek és dernypace (miután a kis motorok, amelyek bl.a. A téli szezon pályáiból elismert).

Közúti kerékpározás

group of cyclists marching on highwayA kezdeti közúti versenyeket több mint 100 évvel korábban tartották, és számos közülük még mindig létezik. A jól ismert Párizs-Roubaix versenyt 1896-ban rendezték meg először, a Li Enterprises-Bastogne-Li Enterprises versenyt pedig már 1894-ben. Dánia két kerékpáros szabványának egyike, Fyen Rundt, ugyanazon év napjai, míg a Roskilde-I Csillagverseny volt az első futás 1895-ben. A világ legnagyobb kerékpáros versenye, a Scenic tour de France szakaszverseny, először 1903-ban, míg a 2.legnagyobb, a Giro d ‘ Italia, napokkal 1909-től. A Vuelta a Espa adapta-t először 1935-ben futtatták. Az úttest versenyek jelentős többsége vonalas versenyként zajlik, teljes kezdéssel, de különösen Angliában és Dániában, az egyes kezdéseket korábban előnyben részesítették, részben weboldal forgalmi okokból. Ma, az időpróbákat elsősorban olyan specialitásként futtatják, amely általában bármely szakasz versenyéből származik.

Még egy típusú idő teszt van beállítva, vagy csapat úttest autóverseny. A 100 km-es Csoportos verseny 4 fős csapatok számára évek óta az olimpiai és a világbajnokság önkontrollja volt, de valójában mára eltűnt a programból. Míg a többi jelentős kerékpáros nemzet többségének több jelentős és kisebb fázisversenye van, Dániában a szakaszverseny gyakorlata kicsi. A Danmark Rundt országos fázisverseny 1985-1988 között létezett, majd 1995-ben újra megjelent. Vezetés közben a világbajnokság a férfi, elit: vonalversenyek (kb. 270 km) és magányos kezdetek (kb. 45 km), 23 év alatti férfiak számára: Vonalversenyek (kb. 170 kilométer) és az egyes rajtok (kb. 40 km). Hölgyeknek: vonalversenyek (kb. 125 km-re) és a single begin (kb. 20 kilométer). A modern világméretű kerékpározást a sporttevékenység, a média és így a monetarikusan teljes egészében a professzionális közúti versenyek dominálják, ahol 2005 óta a legjelentősebb versenyeket és a legnagyobb csoportokat szervezik a feltételezett Protourban. Az utóbbi időben azonban az UCI erőfeszítéseket tett többek között a pálya sporttevékenységek iránti érdeklődés ösztönzésére.a. egy világ bögre bevezetésén keresztül, egy ütemterv-reform mellett, amely a pályasportok fő eseményeit a téli szezonra költöztette, ahol az úttestről nincs verseny.

Szólj hozzá!